Al final, les visions Llàtzer Garcia

Théâtre, spectacle

Infos pratiques


Al final, les visions
Llàtzer Garcia

Al final, les visions
Llàtzer Garcia

Llàtzer Garcia escriu i dirigeix Al final, les visions, una coproducció de la Sala Beckett i el Grec Festival de Barcelona

La Sara i l’Adri, una parella jove, s’instal·len en una masia, no gaire lluny de Girona. De seguida coneixen el veí, l’Àlex, que viu sol en una casa a poques passes de la seva i amb qui comencen a establir una relació que es consolida la nit que ell els convida a sopar. Acabada la reunió, i ja de matinada, la Sara no pot dormir i, en mirar per la finestra, veu el seu veí, ajupit a terra, mig nu, mirant-se de manera obsessiva la casa on viuen i, en concret, la finestra del dormitori que ocupen… Les nits següents, l'Àlex continua fent la mateixa estranya aparició.

Culpes imposades, redempcions que es fan esperar molts anys, somnis, retorns, visions i finals formen part d'una història intensa que ens parla d'aquell territori en el qual conviuen persones vives i mortes, les que ja han marxat i les que, potser malgrat seu, encara hi són.

Una obra original i sorprenent que parla sobre la forma de conviure amb la mort i que té aparença de thriller i elements d'intriga, però també entranyes i veritat.

El director gironí Llàtzer Garcia és un dels dramaturgs catalans actuals de referència. Basada en una experiència personal real, aquesta obra parla, sobretot, de la culpa i la trama es construeix amb pinzellades de misteri, de somnis, d'obsessions.

Autoria i direcció: Llàtzer Garcia. Repartiment: Joan Carreras, Laia Manzanares, Joan Marmaneu i Xavi Sáez. Escenografia: Sebastià Brosa. Il·luminació: Ganecha Gil. Vestuari: Joana Martí. Composició musical i espai sonor: Guillem Rodríguez. Banda enregistrada: Maria Casellas, Miguel Ballester i Guillem Rodríguez. Moviment: Maria Salarich. Fotografia promocional: Kiku Piñol. Vídeo promocional: Raquel Barrera. Ajudant d’escenografia: Sergi Corbera. Ajudant de direcció: Roger Torns. Estudiant en pràctiques de direcció (ERAM): Lore Azpirotz. Una producció de la Sala Beckett i el Grec 2022 Festival de Barcelona

Teatre Municipal Girona

Plaça del Vi, 1, 17004 Girona, Espagne

Te.Municipal

Partager l'événement

Événements > Gérone